Number.02: Kifulladásig ...~
Posted 2014. július 15., kedd // 11:47
HUUUUUUUUUUUUUUUH, *nagylevegővétel* Egésznap ezzel a kakkantyúval voltam elfoglalva, de vééééégre készen van. A html kódolás nem olyan egyszerű mint azt hisszük. A Nana menüt még nem csináltam meg rendesen, de azzal is a tököm tele van, hogy nem akart sikerülni. Azzal ment el a legtöbb idő. Fuuh.. Valamilyen szinten az én hibám, hogy ilyen lassan haladtam, mert tökmagot ettem közben.xD Nade, ez a végleges kinézet, és igen, újra a Nana-val fogok foglalkozni. :) Ahogy a képeket nézegettem a designhoz, megjött hozzá a kedvem. :D Közben le is töltöm az animét, szóval neki is állok lassan nézni, csak először lekéne zuhanyoznom még, meg ilyesmik.. >_< Alapjáraton eléggé unalmas napom volt, konkrétan az egész hét uncsi lesz, mert nem csinálok egésznap semmit, csak itthon ülök. Vasárnap lesz megtartva unokahúgom szülinapja. :) 1 nappal előttem született, így egy nap híján 8 év van köztünk. :D Holnap megírom a Nana-s dolgokat, meg lehet hozok némi extrákat is róla. :3 Na meg a másik dolog .. Ugye a Nana animében nincs befejezve, de a manga igen. Vagyishát ezt nemtudni pontosan. Az anime tuti nincs, mert a mangában rengeteg minden van még benne. Olvasgattam néha pár fejezet, és hát rohadt jó lenne ha Ai Yazawa megcsinálná animében is. Elvileg most egy nagy betegségből gyógyult fel, és folytatja, de hogy a mangát e vagy az animét, azt nemtudni. Remélem az animét. :D Nana után megfogom nézni az Elfen liedot. Másik nagyon jóféle anime. Brutalitása megigéz, nagyonjó. A sztori is kíváló, szóval na, fasza. :D Tegnap voltam vásárolni Újpesten, a Tescoban. :) Apától kaptam Takko utalványt. Majdnem másfél órát voltam bent, pedig rohadt kicsike volt a bolt, és shortok basszus nem is nagyon voltak... Elég gáz. Vettem 3 toppot, 1 feketét, lilát, és egy sötétkéket, meg egy fekete leggingset. Meg kivettem a nyaralási pénzemet is. Beugrottam a tescoba is egy-két nyalánkságért. :3 Vettem egy chipset, kesudiót, meg 2 burnt. c: Metrónál összetalálkoztam egy ismerőssel, akit konkrétan ha 2 évben egyszer látok. :DD Meglepődtem. Huh .. elfáradtam.. :c Mára ennyi, majd még jelentkezem. ^^ Bai ~
0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

... Back to the blog?

http://angel-bite.blogspot.com/