number.03: izgatottság.~
Posted 2014. július 17., csütörtök // 5:37
Hejhó emberkék. ^^, A bejegyzés nem véletlenül kapta a címét, ugyanis egyre közelebb kerülnek hozzám a dolgok. :3 A Nana is egyre izgibb, és ááh. *w* Mára egy hétre lesz a szülinapom is.. c: Annyira várom már. ^^, 28-a pedig végre a nyaralás. :D Olyan messze van még.. :c Telhetne kicsikét gyorsabban is az idő.. :D Attila tervez valamit.. >-< Aztmondta, hogy már megvette az ajándékomat, de én mondtam neki, hogy ígyis kifizeti a nyaralást, akkor ne vegyen semmit.. :c Dehát nincs mit tenni.. Ja és persze nem mondja el mit vett.. :c Gonosz és bizonytalanságban tart. T_T Annyira kíváncsi vagyok. :3 Tök aranyos. c: Mivel ő fizeti a nyaralást, én viszem a költőpénzt is, mondom majd meghívom koktélozni :D Meg úgy kb mindenre.xd Annyira jólesz. c: Nanaval kapcsolatban, Hachit kezdtem nemszeretni. Önző, elkényesztett és egy idióta. Nemtudom ti hogy vagytok vele, de én annyira nem kedvelem. Vannak nagyon jó pillanatai, dehát, ajj..>_< Olyan kis buta. :c No mind1. Ma megcsinálom a Nana menü egy részét. :) Addig is jóklegyetek. c:
0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

... Back to the blog?

http://angel-bite.blogspot.com/