number 05: nyugottság.~
Posted 2014. július 20., vasárnap // 11:45
Ahoy mindenki. Tegnap eléggé lehangolt voltam, ezért ne haragudjatok.. >< Most már jobban vagyok, és nemsokára megyünk megünnepelni unokahúgom születésnapját. :) Kifestettem a körmöm feketére megint, de valahogy utálom megcsinálni. Most is észrevettem, hogy az egyik ujjamon lejött egy picit. De úgy döntöttem, nem foglalkozom vele. Megyek ma végre A.-hoz. Tegnap elmondtam neki a problémámat, és szépen megbeszéltük egy részét. Többit majd összebújva, személyesen. <3 De igazából, azt hiszem teljesen megnyugodtam, szóval majd csak jól összebújunk. ^^ Nagyon hiányzik már. :c Amint láthatjátok, design csere ment végbe, mivel a hangulatom így kívánta. :3 Remélem nem bánjátok. c: Keddig most nem leszek, mert A.-nál leszek, de majd kedden jövök némi nyalánksággal. :3 Aztán péntektől vasárnapig leszek még itthon, utána goo nyaralni ^^, No, még jelentkezem, addig is baiii.~
0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

... Back to the blog?

http://angel-bite.blogspot.com/