Number 01: kezdés!~
Posted 2014. július 13., vasárnap // 5:18
Hejhóó mindenkinek. ^^ Hivatalosan is kinyitott az oldal. :D Nagyon bele kell még jönnöm, de remélem sikerülni fog. :) Nagyon megtetszett, és gondoltam csinálok énis egyet. c: Eleinte eléggé nehezen sikerült belerázódnom, de kaptam segítséget, amiért nagyon hálás vagyok Toranak. ^-^ Mai nap eléggé  fárasztó volt. Ne, ne kérdezzétek meg, hogy miért.. :D A nagy semmitevésben.. :D Abban lehet a legeslegjobban elfáradni te tényleg. :3 Nemrég kimentem kapálni, nem kapáltam sokat, de esküszöm kifárasztott teljesen... Mostmár csak egy jó hideg fürdő kell, és teljes a napom :D Holnap megyek shoppingolni Újpestre, kapok utalványt, és nézek egy két dolgot magamnak. c: A nyaralás egyre de egyre közelebb van, és már aaaannyira de aaaaannyira  várom. ^^, Szülinapomig is már csak 11 nap, és ueueueueueueueue :3 Nagyon jó kis nyár lesz ez. ^^, Bár a suli csak közeleg, de esküszöm, annyira nembánom. :) Idén muszáj lesz tanulnom.. Minden évben elmondom, hogy na most na most majd tanulok, dehát a végén az lesz, hogy már a második órán mással foglalkozok, és nem jegyzetelek... :D De ez most másképp lesz, ugyanis hasznát kell majd venni annak a sok füzetnek amit megveszünk. :) Ha tanulni nem is, de jegyzetelni bizti fogok, megígérem. Y_Y No, még szerkezgetem az oldalt, lehet, hogy másféle kinézete lesz, szóval ne lepődjetek meg. :D Baaii~ 
0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

... Back to the blog?

http://angel-bite.blogspot.com/